هرزنامه چیست


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

هرزنامه چیست

تاریخچه هرزنامه

 

هرزنامه های اینترنتی چیست

به طور خلاصه ، هرزنامه از یک مزاحمت به یک شرکت جنایی تبدیل شده است ، همانطور که اخیراً عنوان شده است ، از سرگرمی به سمت حمله سودآوری سفر کرده است.

هرزنامه شروع شد ، دقیقاً مانند ایمیل ، به عنوان یک آزمایش فکری (سوال: آیا می توانم این کار را انجام دهم؟ پاسخ: بله). سیستم های ایمیل ابتدا بین دو کامپیوتر در یک اتاق ، سپس همکاران در یک طبقه ، سپس همان دانشگاه و در نهایت در همان شبکه تنظیم شده اند. در اصل ، هنجارهای اجتماعی و فشار همگناهایی که برای تمیز نگه داشتن شبکه مورد نیاز جمعیت بودند. همه افراد دیگر را می شناختند و تخلفاتی که به دلیل نقض هنجارهای جامعه انجام می شد سریع و شدید بود. 


هرزنامه چیست

spam چیست

spam در تلگرام چیست

 

 

هنگامی که گری تورک در سال 1978 اولین پیام هرزنامه را با تبلیغ یک سیستم رایانه ای جدید DEC برای کاربران ARPANET ارسال کرد ، این واکنش بلافاصله اتفاق افتاد و سالها طول کشید تا یک حادثه اسپم دیگر رخ دهد. اما ، این اتفاق افتاد ، پس از استقرار اولیه شبکه ، ARPANET به سایر نگرانی های فراتر از آموزش و پرورش تازه وارد ایالات متحده گسترش یافت. تکرار تعاونی نظامی.


در اوایل دهه 1990 به دست آوردن آدرس ایمیل یک چالش بود و بنابراین وقتی شخصی هرزنامه ارسال کرد ، منبع به سرعت شناسایی و به سرعت در سایت های دریافت کننده مسدود شد.

هرزنامه نویسان به زودی کشف کردند که می توانند آدرس و دامنه را جعل کنند ،
هرزنامه نویسان به نوبه خود کشف کردند که می توانند پیام های خود را از طریق سرورهای نامه شخص ثالث برای تبادل ایمیل به صورت مشارکتی ارسال کنند و دوران هرزنامه "باز باز" متولد شد.

دامنه ها در دهه 1990 به آسانی در دسترس قرار گرفتند و برخی از آنها به غیر از ارسال هرزنامه مورد استفاده دیگری قرار نگرفتند. بنابراین صنعت شروع به مسدود کردن کل دامنه ها کرد.


از آنجا که رله های باز در آغاز دهه 2000 به طور سیستماتیک بسته شده بودند ، هکرها با ایجاد بدافزاری روی رایانه های منفردی که به آنها امکان تشکیل بات نت های گسترده را می دهد ، که امروز با آنها سر و کار داریم ، روبرو شدند.

 





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : spam
ت : یک شنبه 27 مهر 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');